Is kwaliteit en continuïteit een onderwerp in uw beleid en doelstellingen?
Zijn het beleid en doelstellingen binnen uw organisatie bekend?
Stelt u regelmatig nieuwe doelen voor uw organisatie?
Heeft u de interne en externe risico's van uw bedrijfsvoering in kaart gebracht?
Heeft u uw stakeholders in kaart gebracht?
Heeft u de invloed bepaald van deze stakeholders op uw bedrijfsvoering?
Zijn de taken en verantwoordelijkheden binnen de organisatie vastgesteld?
Zijn de werkwijzen vastgelegd in procedures of werkinstructies?
Voert u periodiek beoordelings-en functionering gesprekken?
Maakt u opleidingen, trainingen etc. mogelijk?
Vindt het onderhoud plaats aan de diverse apparatuur binnen uw organisatie?
Kalibreert u uw meetmiddelen die daarvoor in aanmerking komen?
Legt u offertes, opdrachten en klantreacties schriftelijk vast?
Legt u inkoopoffertes, opdrachten, en leveranciersreacties schriftelijk vast?
Beoordeeld u de leveranciers op de door hen geleverde prestaties?
Heeft u een methode bepaald waarop u klanttevredenheid in kaart brengt?
Registreert u interne afwijkingen en volgt u deze op?
Registreert u klachten en volgt u deze op?
Heeft u bepaald welke overlegmomenten er dienen te zijn?
Analyseert u regelmatig de effectiviteit van uw (productie)proces?
Analyseert u de effectiviteit van uw product/dienstverlening?
Beoordeeld u uw bedrijfsvoering door middel van een management review?